22 iun. 2010

De ce Aripile lui Rafael?


Aceasta fiind prima mea "intalnire" cu voi, am sa va deslusesc motivul pentru care am ales sa numesc acest "colt de ganduri" Aripile lui Rafael.
Numele Rafael semnifica "vindecatorul divin" sau "Dumnezeu vindeca". El are in grija vindecarea pamantului si a locuitorilor lui, este protectorul vanturilor de seara, pazitorul Cpacului Vetii din Gradina Edenului, inger al caintei, al rugaciunii, al iubirii, al bucuriei si al luminii.

Dar Rafael este mai ales ingerul vindecarii; si ne invata ca sanatatea perfecta este atunci cand dragostea inunda total inima, mintea, intregul corp. O persoana nu este niciodata bolnava daca este plina de dragoste. Daca este incercata de boala, acesta este un semn de lipsa de iubire datorata unei tristeti, furii, gelozii, ranchiuna sau un sentiment negativ care trebuie identificat, inteles, si inlocuit cu iubire.
In Biblie nu apare deloc cu denumirea de Rafael, ci este numit numai inger. Eu totusi inclin sa cred ca fiecare inger are un nume al lui, ca si noi oamenii dealtfel, si ca ei sunt mijlocitori intre pamant si Ceruri .

1 comentarii:

o descriere foarte frumoasa!!am citit aproape toate articolele!!ma bucur sa vad ca sunt oameni care dau importanta unor lucruri asa de firesti pentru unii si din pacate nefiresti ptr altii!!

Trimiteți un comentariu

Daca vreti sa lasati un mesaj, acum e momentul!